currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 12, 2010

icenv

pg td dpt kal from kak rina..dia kal on the right tyme..aku tido lama smpai mimpi benda pelik2 dah..

dia kal pasala confrence fee rm600 dah buat utk present paper kat icenv 2010, batu feringghi..icenv ni conference anjuran chemical engineering, usm...subtopik aku kena ngan tema diorang..trus dr foong suruh aku send paper...paper ni aku konfiden skit nk present memandangkan data dah ada dan sedang dianalisis..sadly, data sepatutnya amik 2hari bru bole consider utk hantar ke jurnal..data yg aku amik cuma 2 jam ja..2pun pening nk analisis..so, msuk prosiding ja la..yg bestnya, prosiding ni ada twaran utk selected paper ke jurnal..aku cuma harap, aku dipilih..

lepas dpt je kal td, trus aku loncat drp katil..cuak nak present..trus aku pkir psal baby plant aku kat tekun..mandi n trus gi site..1 drp 6 pot kat site aku xmau hidup..hidup segan mati xmau..aku cucuk2 kat akar pokok, alih2 pot tu..rupa2nya ada serangan semut..padan la..semut dah bermastautin dlm pot 2 rupanya..seb bek ada pokok bekap aku tnm kat bakti...pokok bekap mest sentiasa kena tnm utk menjamin benda2 unexpected mcmni la..dulu dah kena skali..seb bek nas bg cdangan buat bekap sentiasa..aku pun angkut pot bekap kat bakti ke tekun..pas2 siram pokok n check 1 by 1 daun ..takut kena virus disease..tup2 ada baby cengkerik..aku biar ja since dia start gila mkan daun aku..nk mkan daun, mkan la puas2..bg dia can idup jap..xlama messt burung mai buat sarang..predator terbesar kat site aku so far..merbah a.k.a bul-bul..

Photobucket

No comments:

Post a Comment