currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 26, 2010

hp baru

aku baru beli hp..bertarikh 26.10.2010 11pg aku msuk shoping complex bukt jmbul..mmg xda org sgt sbb awai lgi..sapa kedai yg bkak awai mmg naseb dia la aku rembat fon kedai dia dlu..malas da nk survey..aku hangin sbb hp aku sony ericson asyik2 padam padahal baru tukar bateri ja..dgn pening kepala demam selsema skang ni trus aku gi draw duit..

xsampai 10 mint aku dah deal beli fon..mlas nk tawar..nokia 7230..bukannya smartfon mcm org2 skang pakai..xda duit aku nk blanja byk2 utk fon ja..balik hostel ja, trus aku maen2 ngan fon..so far, alhamdulillah..puas hati lgi..semua skali rm470..aku x tolak pun hp lama..nant2 la..pening kepala xlarat nk pkir..nant jd xrasional lak..

....tp aku rasa skang pun dah xrasional pun..huhu..naseb laa

Photobucket

No comments:

Post a Comment