currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 17, 2012

next phase: boycotting nestle

boycot kfc ngan mc d dah lebih 4 bln, official..dulunya, aku customer tegar mc d..uhuhu..next step, boycott produk nestle..hmmm, agak ssh sbb byk stok mkanan aku nestle based..ehem..maggi ngan 3in1 nescfe la..nk kena cari alternatif..aku ada ushar radix hpa..mahal sket jatuh sepeket smpai rm1 lebih..instant mee nk kena cari jgak konfirm2 yg ada tanda halal jakim..mee sedap indo pun xda logo halal jakim..isy, makin risau produk mkanan skang..aku xkesah nk beli produk keluaran cina atau india pun, janji halal n produk m'sia..i like hup seng roti patsagi~

oke, msk gaji bln ni aku nk shopng..xle aku hidup tanpa instant fud dlm bilik, stok pun dah elok brkurangan pun..ngadap maslah depan komp hari2 membuatkn aku slalu lapaq..wat a healthy life..muehehehe

p/s: babai kitkat, yogurt nestle, eskrem nestle, cereal nestle..isk..ssngguhnya aku berjihad ke jlnMu ya Allah..jdkan setiap amalan baikku sbg sedekah bagi menjd pendinding api nerakaMu..amin ya Rabb


evertime nestle product in ur trolley cart, imagine u r a monster destroying palestine...warghhhhh slap on ur face!! 


Photobucket

No comments:

Post a Comment