currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 20, 2012

nasi

saja nk bertukar menu, aku ngan rumet lepak mkan nasi kat cafe indah kembara,usm..lapar, lunch xmakan, drag trus bw ke dinner..aku cari sayur..mmg last2 puunya lauk..masa aku kumpul cedokan terakhir...pangggg, bola laju tendang kena bekas mkanan aku.. jatuh..aku terkjut, aku amati nasi n sayur fevret tumpah ke lantai..sayu..aku dongak ke kiri cafe ada padang, rmai bdak tersengeh2, buat aku brtambah geram..ptg2 camni mmg time bdak main bola..riuh cafe bola msk melantun2..ngan nasi berterabur ke lantai dramatik btul..senyap ttba cafe tuh..dgar org2 yg lepak mkan situ soksek
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

d kala tu aku teringt world hunger..thx for the reminder Allah..
"maka yg mana satu nikmat tuhanmu yg kamu dustakan?" ar-rahman:13

Photobucket

No comments:

Post a Comment