currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 19, 2011

laki yg suka lepak kat blok pompuan

korang penah xrasa sakit ati gila tgok minah bwak laki bwa masuk dorm?..especially chinese la..tau la korang suka suki bole pakai seksi tp bole xhormat muslim yg mmg xbuka aurat dikhalayak ramai..klu sem bru start or nk abes, aku bole la terima skit2 mungkin ayah or abg (famili okke) tlg angkat brg berat msuk bilik..2 pun sbb famili sendiri..yg aku xsuka ni ha..bwak bf msuk dorm..or kat sini kami panggil desa..herm, so apa reaksi aku klu nmpak benda alah ni terjd??

dgn konfidennya, aku akn pi tegur diorang..aku rasa bertanggungjwab, atas nama menjaga keharmonian tatasusila desa..kiranya selalulah benda ni jadik..so tadi benda ni terjadi lagik..

diorang duk kat tangga, smbil main2 cube mcm2 kaler tu pusing sana sini biar bg complete kaler semua barisan..hehe, kbetulan plak aku tgh pegang slr..masa tu aku tgh skodeng pokok kajian tesis aku..cap cap amek gmbar..pas2 si mamat ni buat xheran lagi walau aku amek gmbar dia..dgn aura kemarahan aku, aku menapak kuat2 nek tangga ke tmpat diorang bercanda..dlm kepala hotak aku mmg duk pasang skrip..tunggu masa saja nk hambur kat couple tuh salah silap diorang..biar malu lepas ni xbuat lagik..smpai ja tmpat kejadian, mamat tu membelakangi aku..so ada can la aku perati dia lama2..satu, dua, tiga ...

empat, lima, n seterusnya langkah aku jln straight..xjadi nk tegur couple tuh..jauh aku jln straight..fuhh, seb bek xgi tegur..mak aii..pengkid rupanya..aku urut dada..cam siot ja kan..dlm kepala 1st soklan aku mmg nk tnya pun "awak ni laki k pompuan yg duk lepak2 blok pompuan ni?"...warghahahahhaha..skali dia jwab, "ye, i pompuan, so apa hal?"...seb bek aku xtegur..klu x, malunye lahaii..aku amek brg2 eksperimen aku, balik trus..nek keta bwak laju2..hehe


Photobucket

No comments:

Post a Comment