currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 17, 2011

hiburan

satu masa dulu aku cukup hangin ngan minah jiran hostel aku..pantang dia angkat fon, mest satu blok akan dengar dia memekak..penah skali aku xdapat nak kawal kemarahan aku, aku amek kunci kereta trus kuar direct beli headfon ..dlm hati ni mcm nk meletup ja marah aku kat dia..bukan aku sorang yg prasan dia ckp kuat, malahan rumet aku yg baik n sentiasa optimist pun tensen ngan sora minah jiran kami..rumet aku dgn innocentnya ttba kata
"untungnya budak tu, mest dia lawa kan tikah"
gelak kaw2 aku dgar ulasan rumet..kami pun berdiskusi la perihal jiran kami ni..gossipp tuhh..scr logiknya, bole dipakai gak thought dia.. klu dah lawa, mesti la byk maslah..standard la tu kan..memandangkan sora tu dtgnya dari arah atas opposite ngan bililk aku, aku pun slalu la mengskodeng beliau..tujuan aku satu..aku nk tgok dia lawa ke x...lama jgak try..berhari2 try...last2...dang!!
hahahahaaaa...xlawa pun..mungkin aku jahat kata mcm 2..tp ada aku kesah..sakit hati kami kkdang tgh mlm terbgun tido menegjut dgar dia menjerit marah2 cayunk2 kat ayang..., then terpaksa la kami mendgar whole conversation beliau sepanjang mlm..

tp tu duluuu..

dulu, aku sanggup beli headfon baru semata2 sakit ati dgar beliau bergayut fon xkira masa, tp skang dah terbalik, aku akan mute lagu klu ttba dgar dia ckp dlm fon..jadik bzbody lak aku..bukan apa, ni kan hiburan utk aku gelakkan dia..jahat lagi k aku??xla, dia mmg purposely nk bgtau kat org yg dia ramai bf..hak hak..beliau ni setahu aku suka menyelesaikan maslah kwan2 dia yg sedang kapel..pendek kata she is the main source when u r falling in luv n dnt know how to take charge in a relationship..cmn nk kontrol ur partner..ello kwan, sory la aku gelakkan kau, tp tu salah satu bentuk refleks utk aku menukarkan kemarahan kpd keceriaan..so, aku anggap ni win-win situation la kot kan..hahaa



Photobucket

No comments:

Post a Comment