currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 19, 2011

azan

tadi aku k kabin cemacs kat dlm usm..melangut tgok kumar perbaik licor machine photosynthesis..smbil2 tu dok sembang psal progress tesis n method for 2morow eksperimen..eksperimen kena start awal..matahari nek, kena ada dah kat site..so, kul 6 la klu cam2??skali kumar ckp..xpayah laa..skang subuh masuk lmbat..630 pun bole lagi ..aku termalu kejap..huhu, ya la..nmpak sgt kekhilafan aku..xtau subuh msuk bila..subuh pun slalu da nk abes mana la nk tau pkul brapa msuk..huhu..aku sengeh ja kat kumar..

ada lagi 1 cerita..auntie chinese ni 1 ari gtau tnya kat imam..eh apsal skang xda azan panggil org semayang?aiyaa, i ssh bgn tido la xda itu azan..rupanya, mikrofon dah lama rosak..hemm, org non-muslim pun hargai azan panggil semayang..tp kita ni plak kllu dgar azan, bole g ttp telinga..tmbah2 siap marah plak tu kat imam sbb azan kuat2..astaghfirullah..yg lgi best ada jgak yg ckp, org tau la waktu semayang msuk bila..dlm paper pun ada tulis kan..so, xyah la nk bising2 azan..korang tau x, manusia ni tergolong dlm kategori yg mudah lupa..sgt mudah lupa..sbb 2la azan ni fungsinya utk memperingati waktu solat msuk bila..ajak semayang skali..baiknya diawal waktu bukannya hujung..hemm, aku ni pun memperingati dri sendri jgak..khilaf..manusia yg xlari dr buat salah..tp 2la, kena la cepat sedar, n perbetulkan mna yg salah..so, sama2 la kita okke!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment