currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, August 20, 2011

phd-bad-question

ohh, aku baru berjanji yg aku akn berposa fb..lpas raya insyaAllah aku bkak blik..marilah kita sama2 mencari lailatulqadar..lgpun dah xda benda mnrik kat fb..nek bosan..tp blog aku on ja..

aku dpt mail from kak normah, stated that on 23/8 ni ada postgrad seminar..erm, nasib aku xblik braya lagi..klu x, xke haru nk kena ulang alik semata nk attend seminar?heh, jgn harap..bek aku kuarkan surat tunjk sbb ja :p

ptg td aku hntar msg kat sv aku..tnya dia nk check tesis aku scr berperingkt or sekali harung..dia xbalas lagi..sungguh, hanya Allah ja tau betapa bosannya writing..senak kepala..sumpah, aku betul2 xsuka keadaan yg sgt relaks yg aku create sendiri skang neh..benci..i need workload..i need force..sbnarnya byk keja..isy, tp selagi xsmpai deadline, aku kasi bonus relaks kat dri sendiri..2la aku, keja last minute..

phd-bad-question..sigh

mcm kambing da aku ni..keja termenung ja ..at least kambing untung jgak, sbb xda dosa mata mulut pa suma dok komen org merata..aku ni ha, err..huuu..haih..ssh la nk tafsir dri sendiri..bila mak abah ajak balik aku ckp ada keja..tp betul ke aku wat keja skang?arghhh, cmn nk concentrate xtau..ni 1 paragraph writing pun xlepas lagi utk harini..gila kencang sembang!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment