currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 17, 2011

mode: muka mengerutu..hiah hiah

17 ramadhan..baru blik semayang kat masjid al-khalid usm..lepas terawikh, pekena teh pudina.. seyes aku dah gian ngan teh ni..huhu..mode skang:tgh dgar lagu always nyanyian bon jovi ..ahh, feeling lagi..
Ada free-time sket skang..siang td baru setel buat chapter 4..xsangka jgak..dasat..ehh?betul k?

I was wrong..

Bila scroll naik atas..kononya nk grammar check, rupanya byk lagi lompongnya..adeh, usaha menampal la skang kiranya..smbil2 aku update progress report utk usm renew registration..tarikh ttp 16 sept..tp xpala, aku baut je la awal2..esk cadangnya nk gi jab bendahari trus..setel sumanya soblom raya..baru feeling nk ronggeng raya ye dak..ohh, baru2 ni aku balik umah n ada jgak suara2 sumbang kata kat aku yg muka aku dah teruk..err..ye..aku sedar..lama dah sedar..naik mengerutu neh..kurang minum air la bln2 posa ni..tensen??agak ar..sapa xtensen klu dah namanya pompuan satgi mula la inferior menjengah..uhh L..dan2 aku cekedout facial set sumbangan kak shida..hermm

ni produk derma yg beratus2..aku ada ikut dia g beli benda alah ni aritu..lepas tu, dia bg aku mcm tu ja..katanya muka dia xseswai..aku hulur rm50 buat syarat..kena tolak..hampeh..tau la aku xmampu nk bg byk2 duit kat dia..huhu..tp dia ckp "belanja je akak bila ada msa terluang"..hoh, baik kak..lepas raya kita g ronggeng!! trima kasih ya!!

dah tu set ni dia g selit jgak dlm beg plastik derma tuh..dia kata "akak syg nk buang..mahal akak beli..tp muka akak xseswai..nk wat cmn".. err, xpa, aku amek ja la..betul jgak..nk buang mmg syg..dah org bg rezki..amek ja la dulu..hehehh

aku xguna lagi pun..buat msa skang aku guna cara tradisional dulu..apa lagi bio oil ngan bedak sejuk laa..haha..blik umah aritu aku ngan mak aku gledah bilik cari bedak sejuk..seb bek jmpa..maka bertempek la aku siang n mlm..mostly, aku guna bio oil la dari bedak sejuk..result??copp...baru 2 hari beb..tp initial result dah nmpak mcm oke..(kot la kann)hahaa....lpas tu ada la plak..kwan2 aku msuk blik..skali ckp..eh bau apa nii?mcm bauuu..(smbil mengerutkan muka muka xpuas ati dpt jwapan)..aku mencelah..bau indian remedy ke cik kak??haaa..betul2..pelik la bau bilik ni..(silap aribln ada jgak bdak yg nk kena halau...grrr..)ala...sabar la jap..muka mengerutu punya pasal..dah la nk raya neh..right after raya nk plak kena jadik bridesmaid..so muka kena la jaga..cess..sabar ja la kan kau mariaa..kelas punya pasall

ohh..ttba teringt crita siang td..kwan lama aku ada kal..minta tlg nk buat shooting kat usm..no hal beb..tp skali dpt offer for casting..nk jgak la terkjut..terima kasih kwan..tp mmg muka ni muka yg xseswai..aku takut video or clip apa benda yg korang nk buat tu jadik spoil sbb aku..haha..mmg aku terkenal ngan "spoiler"..so, sedar2 la diri awal2 kan..xyah nk nyusahkn org buat keja..tp, klu tlong kat belakang tabir aku mmg no hal..boleh punya insyaAllah..

 Photobucket

No comments:

Post a Comment