currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 17, 2011

break-fasting ramadhan dinner at tanjung bungah hotel, penang

i hve 6 vouchor for break-fasting at hotel tanjung bungah..offer ni aku dpt from hirda..from rm38 to rm25..aku google sket psal buka puasa area penang..rata2 rm45 n above..so, yg ni kiranya murah la..trus aku on call hirda for booking..eceh, mcm agen lak bunyinya..xda la..dia pun dgar from ofis-mate dia..hahaa..

so, khamis ni 18/8/2011 family aku mai penang..herm, lama gak xmkan kat hotel ngan family..xpa, meh kakti belanja kali neh..hehe..abah aku lerrr..dia asyik ckp yg dia jeles ngan aku dok mkan2 ngan kwan2 ..erm, peliks..aku yg jeles ngan abah aku sbb boleh makan hari2 ngan mak..ehehe..syok apa mkan ngan mak..apa la abah..jeles xbertmpat..hihi

6 voucher entitle for..mak, abah, banglong, kinah, aku and satu lagi for my rumate, syakila~ 

p/s: xboleh jeles ngan aku..sbb kat penang mmg aku asyik dok terperuk dlm bilik ja..writing kononya..

Photobucket

No comments:

Post a Comment