currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 17, 2011

books

i bought 5 books..all in june and july..and i enjoy reading when there is no task regrding my thesis (eventhough its continuously like hell..heh)..pause la kejap..

2 books psal religious skit..tafsir al-quran..beli kat alor setar city point (aku xsure nama dia apa skang-xtgok atas..huh, lama xround alor setar)ni buku sempena besday aku :)..sbg persediaan jgak msuk ramadhan~..lagi satu buku khalifah2 yg benar karya abdul latip talib..beli kat hasani bookstore 20% less..abdul latip ibrahim ni mmg best..byk buku dia psal sejrah..penympaian dia pun dlm bentuk novel so senang sket aku nk berimaginasi..hehe..err, buku ni status dia baru 10% baca..xsempat..ehem!

3 buku kat tgh tu aku beli masa offer kaw2 punya kat borders..buku travel kat italy, france and tokyo..less smpai 70% kot..nek gila kejap beli..bgchik aku teman lepak aku masa tuh..seb bek ada geng..dia pun beli 2 books..nk tau buku apa??komik la apa lagi..dia pun jd gila jap bila ttba nmpak komik calvin n hobbes..soblom ni dia xpenah jmpa..dia kata laa..tp aku mmg akan beli buku bila ada offer ja..besa la student..hehe..

 

source:blogger

kebiasaan buku yg aku slalu ushar sumanya pasal -nature & ecology, travel, religious, masak2, design & photograph..mmg aku round2 cari buku psal ni ja..sskali klu aku jln2 ngan anak sedara aku, sarah, aku ambil ja buku yg aku minat pas2 lepak kat tmpat budak2..kasi can sarah main2 buku kat situ laks..fevret dia 'totori' (toy story)..tp klu lepak ngan bgchik aku lain plak style dia..heh, starbucks la..lpas kumpul buku yg nk dibaca, lepak2 kat starbucks..style kononya..dia ckp bg nmpak inteligent sket..ceh..padahal baca komik ja..tp aku pun suka jgak sbb dia yg slalu nk belanja aku..klu x, maunya pokai aku klu slalu..isy..aku numpang tuah org kaya ja..hihi..oh bgchik aku slalu minum caramel macchiato, low fat milk, venti size..aku lak mocha frapuccino blended with extra topping, grande size..ohh kkdang aku amek ja decaf cofee..xkesah la..cuba2 ja 

Photobucket

No comments:

Post a Comment