currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 30, 2012

raya aidilfitri dan raya aidiladha 2012

hmm mcm besa, setiap kali raya akan ada upacara..mihmih, jd dptla duit raya!! oke, aku xda pun bju raya..tp aku mmg xkesah pun..aku pun xingt bila last aku ada baju raya..so, aku pakai ja baju konvo thn 2009 hokey..utk baju raya aidiladha aku perosek almari jumpa ada 2 kain yg xhantar lg ke tailor..satu kain fid bg, satu kain abah bg..hmm, dua2 india mariii...ada rupanya kain..

mcm besa jgak..kami msak soto..kiranya setiap thn tu dua kali la buat soto utk raya aidilfitri ngan aidiladha..hehe, sup mak umphh!!secret recipe dia letak serbuk sup ngan hilal..hahha..eh, ada org ckp soto mak smpai msuk dlm mimpi oke..lpas tu ketupat mak dlm tmn kami kiranya jatuh ketmpat kedua, kata kakak aku la..no 1 jatuh kat cik mah..cik mah tu mmg jual fud pun jadi mmg logik la dia menang..hehee..

raya aidilfitri 2012..sarah dan haziq!!

kembar..masyi-kun~

br balik beraya sik..muka aku lg sama ngan kinah rasanya..aku tersalah kembar hahaaa

raya aidiladha 2012..hakim, haziq dan sarah..haih, rindu serindu rindunya laa~

dpt duit raya..terima kasih bah!!

abangchik, kinah, aku, masyi, kakak, abglong..hmm ada la jgak bdak 2 ketul ni kan..

renyeh2!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment