currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 30, 2012

itinerary jordan-palestine-madinah-makkah (6)

24 april 2012

Arrive in madinah airport at 5am..airport jauh beza ngan yg dulu..dah xbyk berebut2 dan prtngkaran di airport. oke, ni last post aku psal itinerary jordan-palestine-madinah-makkah..sbb sesampainya madinah dan makkah aku dah janji xmau catit apa2 dah..fokus ibadat, klu x rugi la aku..hhmm, cuma nk mention skit..alhmdulillah, aku dah buat solat hajat atas permintaan kwan2 di bwah batu tergantung di qubbatus sakhra (tmpat mi'raj nabi muhammad saw ke langit)..aku pun smbung doa kalian di depan kaabah..moga diberkati dan diperkenankan..kita berusaha Allah juga menentukan keputusannya..Allah maha berkuasa ke atas setiap ssuatu walau maslah besar mcmnapun..yaqin dgn dugaan..setiap dugaan adalah ujian utk mengukur keimanan..handle with care..ur taqwa of coz :)


Photobucket

No comments:

Post a Comment