currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 29, 2010

ordinary day~

aku br balik hbp..td pinjam brg babuc/m n dpatkan tutorial from en faizal..herm, bole handle kot i-Allah..dr malek suh aku main2 dlu ngan babuc..dptkan pilot study..so aku ingt nk 'main2' jgak la ngan benda alah 2..31hb ni aku start..huuu, minta2 menjadi..gi plak jmpa kak normah, dia pass surat from rcmo..surat klulusan presentation oral di luar negeri..lambat btul..tensen aku..dah blik bandung baru dpt surat pelepasan k??aiseh..nk wat cmn kan..abes suma urusan opis aku g klinik..jmpa celebrity dr ustaz daniel kat klinik syifa..hehee..pasal alergik aku ni la..dia suspek aku xmakan sayur..sbb byk kali aku g klinik dia atas kes yg sama..huhu, sy mkan sayur la dr..fevret kot..so, mmg wat conclusion imune bdan xkuat..virus senang attack..antibodi lemah..demam plak 2..aihh, xda masa aku nk demam skang..tp mmg aku asyik sakit tekak ja since kat bandung lagi..simptom nk demam..huhu..nk msuk 9 hari kot sakit tekak..dia kasi ubat yg sama..keno oral paste..

msuk lunch ja aku taruk sayur byk2 dlm nasi aku..huhu..cover blik la kan..smbil2 2 aku tgok byk lgi gmbar bandung aku xupload..hari ke-4 n hari ke-5..so, hepy viewing guys~

kami naek angkutan kota rp2000 per head on 1 trip..dua kali kami tukar angkutan kota utk ke pasar baru (day 4)

yuk..suma puas ati da dpt naek public transport..hehe..seb bek xnaek van hotel..klu x maunya rp75000...huiyyy

snap2~

tauhu n kueh balut pisang..hahaa..aku suka kueh bandung

hemmm~

ni yg aku lemah ni..sindiket kanak2..tgh aku amek gambar, diorang rapat kat aku daa..huhu

typical..

oke da smpai pasarbaru..crowded kot..huiyy..aku berjaya bid tudung..tactic merajuk xmau beli kat dia..haha

klu ada lense mahal kan bgus..huhu

tudiaaa..depa shopng sakan..lepas ni g rumah mode laks..aku byk amek gmbar ja..duit xda kot

kfc for lunch..sgt dekat ngan hotel

smbil2 tunggu turn order ayam..mahal laa..gomen tax 10% kot..

lebih kurang ngan harga m'sia..cuma tax tinggi

snap2..aku penah mkan tahu baso ja..bole laaa

santeknyaaa..member lain suma proceed ke rumah mode..tinggal aku ja spa-licious di hotel..murah2..rp280000 for 2 hrs..rm100 ja..klu kat luar mest lgi murah, tp xda masa la nk cari spa kat luar..amek ja mana yg dekat..ngeee~

and had a dinner by 730pm..cn mlm cepat skit..huhu

as usual, we tried local food

dinner at dailyCious bistro n cafe..pehh..sini pun gomen tax 10% n service charge up to 3%...mahal2

pecal ayam n kiwi juice..mcm penang laks

day 5..kami checkout seawal 9am..trus g airport..

belagak superstar abess..interprem xabes2..hahaa..di airport bandung..turn di kl..transit kat klia la plak..
kl-penang

amazing race!!bye2 bandung~

haaa..1st tyme pakai dress..beli kat bandung..murah2..xsmpai rm40..ngeee..tp, pompuan abes aku ari2..haha..tata~

Photobucket

No comments:

Post a Comment