currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 28, 2010

bandung part 3

ni ari last kami kat itb..so diorang bwa kami ke gunung tangkuban perahu..hiking skit..adeh, aku present ptg lak..aku ngan kak masa mmg da bajet da..masa kami present japgi mest suma da tergolek tido daa..aiseh..nk kena tarik attention org la plak..haa, xkesah ar..

smpai ja kat tangkuban, da bau semcm dahh..rupanya sulphur..cam bau sekerap getah pun ada..hehee..huisshh, xsangka ble tgok gunung merapi..siap berasap kot..dah 13 thn xsilap aku gunug ni xaktif..so selamat la utk kami jenjln kat si2..aku terkesan skit sbb xle trun bwah..masa singkat sgt..n im not wearing properly attire..adehh, ni suma psal nk present ptg japgi ar..paki smart la plak..smpai ja kat atas, aku trus cari information office..mmg kebiasaan aku..aku suka dgar cerita or legend tmpat2 camni..tangkuban perahu ni byk berkait ngan sangkuriang..rasa mcm biasa ja dgar..psal cerita cinta terlarang antara mak ngan anak..ada lagu psal sangkuriang xsilap aku..aku tau legend ni byk menipu..aku tau bdak information kaunter tu tgh bullshit aku..tp aku xkesah, sbb aku mmg suka berimaginasi cerita2 zaman dlu..sbb aku rsa menarik..hehee ..betapa pandainya org dulu2 mereka cerita..

slr kat tgan aku xbenti2 click punat..teramat byk benda yg dijual kat atas ni..sejuk, crowded, nice view..thats it (^^) ..

trun dr gunung merapi tangkuban perahu, kami singgah kat rumah mode..rumah mode mmg femes..brg cantek2, kelas jgak..tp aku 1 benda pun xbeli..pada aku xda la murah sgt..kualiti pun lebih sama ngan m'sia gak..tp alasan yg sbnarnya aku mmg xda duit..hahaa..klu dah xda duit 2, caption gambar ja la yg menjd pengubat..xle lama2 kat dlm rumah mode, nafsu pompuan nk shoppng membuak2 sbnarnya..xpasal2 aku nangis xle shoppng..dah jd 1 hal.. aku amek kptusan lepak kat luar ja la..

lpas lunch kat itb, aku trus msuk aula timur 2 hall..aku pegang dada aku..xberombak pun..plik..xketaq plak aku kali ni..mayb dah letih hiking td kot..smpai ja part aku present..as usual aku chocked..dehydrate btul..cover2~

ada 3 soklan shoot, n suma aku jwab ngan steady..ewaahh..alhamdulillah..so, apa laaagi..abes ja part aku kami suma kuar lompat rmai2 kat padang itb..hahah..sumanya menunjukkan bakat memasing lompat tngkap bintang..ibu2 bapak2 yg jln kat tepi padang tu suma tgok kami pelik jaa..hahaa, bila lgi nk tgok org m'sia wat kelakuan xsenonoh..huhu

mlm kami kuar dinner di de winkel n shoppng lebih kurang kat heritage..aku mkan baso tahu mkanan local la kononya kan..ermm, as usual my comment..bole laaaa...shoppng pun aku still simpan duit utk shopng kat pasar baru esok..

soblom ke gunung merapi tangkuban perahu

our group.. under dr siti n dr malek

trip anjuran itb~

da msuk kwasan hutan..vegetation start berubah..dlm 1 jam jgak perjlnan frm bandung

blakang aku tuh asap gunung merapi..huiyy, dasat2..aku teringin gila nk trun bwah tp masa xcukup..its oke, nxt time..
bergambar ngan group pfor mashor

penceritaan mengenai taman wisata alam kawah gunung tangkuban parahu dan legenda sangkuriang..lawak la cerita dia..hehee

along the road

aku nk beli..huiyy, nafsu shopng mmg kena jaga..adess

tgok ayam dia..kecik cett..ayam kg..hehee

bonsai n pokok ayam

tekun nee

tauhu sumedang

at rumah mode..haihh, lepak luar layan bbdak ja laa..xda duit nk shopng..sob2

itik muntah

lantern

basuh kaki skett

lpas jln2 ke gunung, rumah mode n lunch, baru start presentation..adoyay, suma dah ngantuk ..mata dah kuuyu daa..im waiting my name 2 b called

yeehaaa..da lepas..hehee, presentation yg sama ngan confrence kat icenv..aku tukar2 skit ja..dah jd paper baru..(^^)

bergmbar ngan dr ramadhani yg comey..dia yg byk arrange paper kami..

abes ja aku present, trus kami kuar..buat lompat tgkap bintang..hehee

pose..jgn xpose..hehee

kenangan di institut teknologi bandung

itb is so wonderful~

oke,, da smpai mlm kami jln2 n had a great dinner~

hahaa..ingtkan org

i like the landscape..water cascade..nice plumeria

dinner at de winkel..from left salman, lutfi, jamsari

from left kak masa, kak adelyna, nazia

n me~
Photobucket

No comments:

Post a Comment