currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 27, 2010

bandung part 2

as usual..lpas conference mmg penat..sory lama xupdate..da tau mmg ramai yg tertunggu2 post ni..ahakss

day 2, grand serela hotel

as far as i remember, day 2 was going well.kami start ngan bekfast n trus ke institut teknologi bandung utk register..yuran pendaftaran rp50K bersamaan rm179..murah mmg murah..sbb 2 dr malek suruh aku cepat2 antar paper..aku pun lagi la teruja..hehee..1st tyme present paper kat ovrsea..seronok kot..besa la budak baru nk blajar..teruja skett..apapun sgt bertrima kasih kat dr foong yg sgt membantu aku utk siapkn paper ni..

smpai ja kat itb, kami suma bg same expression..its 'wow'..mmg cantek itb..tradisional abes..xnmpak la plak kesan belanda kat bgunan 2..tnya kat local diorang ckp itb tertbuh thn 1942..but still tudor style architecture jelas kat struktur bgunan..bumbung ja adaptasi jadi minang..its warm welcoming ..its fun ..food was simple n nice (eventhough i m not that into indo-food) ..lpas dgar ja keynote speaker kami bergmbar kejap soblom smbung ke individual parallel session..lut (besday boy on that day), jam, kak adel, naz present hari 1st.. aku , kak masa n salman kena present hari last..

masa sesi confrence, aku bosan gila..seyes aku ngantuk..kena ngan biogenetik lak..1 benda aku xpaham..buat2 paham ja..last2 smpai ttdo, aku fedap, aku amek slr aku jenjln kat area itb..phewwwitt..cn cantek siot..dah la sejuk..mmg rilek btul klu study kat cn. aku masuk toko buku..intersting btw..diorang ada jual mkanan goreng2 dlm toko buku..sempat aku snap gmbar..rmai yg prasan..siot..nk cover, aku pun cuba sehabis mungkin utk wat muka indon..hahaa..penat jln2, aku msuk blik confrence hall..batapa mlasnya aku, time cofee break ngan lunch ja nmpak aku kat dlm..

dlm xsedar, dah abes pun....welcoming dinner la plak mlm..blik mandi kejap n trus kuar balik..seb bek dekat ngan hotel..so, kami jln kaki ja..makanan dia..ermm bole laaa..not as expectation..huhu..rmai la plak lect2 yg karok..having fun suma..tp kami suma da letih n nk blik tido da..tp lanskap luar dia cantek la..lpas snap posing sana sini, kami pun balik ar..tp sempat jgak g melentey kat calamus window shoppng dlu..hihi

having b8fast soblom confrence..cn awai sejam..bak kata kak adel, klu kat indo kita suma muda sejam..hahaa, senang nk ingt

atas kereta otw to itb..common phenomenon..direct selling..from paper selling to street musician

register awai 

org da start ramai..ttba aku terprasan saiful..haha..xsangka btui ble jmpa kat cn

makna tyme..kueh diorang mmg sgt manis n byk nyok~

one of the view towards main hall..sgt santai

sempat aku snap peraduan gambar diorang kat dinding tepi library..cantekk..siap public ble tinggal komen lagi..n i left mine :p

di atas kekeliruan managemnet hotel, kami tukar bilik..double volume laa..mezanine floor..ni kami bergmbar kat tingkat atas..hehee

welcoming dinner

org indo ni mmg sinonim ngan karok..rmai jgak yg join nyanyi..prof lee..nyanyian mantap siott..haha

bufet..aku xda la minat sgt syle indo ni..sundanese food..tp layan arr

lanskap power siot..penat amek gmbar kat tmpat yg sama...haha

bergmbar depan restoran d'palm..

sempat lgi window shopng otw back to hotel

Photobucket

No comments:

Post a Comment