currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 3, 2009

so clumsy, so mess

kheeeee..arini mmg byk menguji kesabaran aku..aku stori dr awal pgi oke..

pagi tdi aku kuar seawal kul 10am utk capture gambar area usm jgak..tesis punya hal..fine...buat ja la tgh2 panas pun..then, aku lepak studio wat keja..lam kul 3 camtu, aku kuar blik utk capture gambar kali-2..kbtulan aku ada nk pass hardcopy proposal tesis kat ustad..xsmpat kuar dr hbp, ustad tegur keta pancit..ayayay~~xleh handle, aku panik..bila aku panik, aku kalut..pas2 abes suma org aku panggil..seb bek xkuar hbp lagi..reza, keri, fid, ucop ngan ustad pun try la tukar tayar..khehee, alhamdulillah..setel..sian kat depa, berpeluh2..tq soooo much kwan2!!aku pun tatau nk wat cmn...


msuk bengkel jap...rupa2nya, tayar mmg xpancit pun..ntah, aku pun xpaham..maen2 tayar nii

lpas blik dr bengkel setelkan hal tayar, aku trus jenjln kat usm lagi utk amik gambar (tesis punya pasal) ..blik ja k studio, haidar ajak gi pantai area quensbay..penat xabes lagi but its oke..aku pun folo ngan gembiranya..fid pun join..lepas lepak ja kat pantai kami p makan..jumpa lak ngan khairul, member lama matrik aku..cis, dah la xtegur aku, aku lak yg gi tegur dia..nyampah tul..dlm duk sembang2, aku prasan hp aku ilang..

dipendekkan crita, smpai kul 1120pm aku menggeledah segala possibilties yg ada..tensen 2 mmg ar, Allah ja yg tau..tp sempat lak aku tgk nur kasih mlm ni..khehhee, layan~~

ending dia, aku jumpa lam keta haidar! bwah seat blakang! setel..

No comments:

Post a Comment