currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 28, 2009

keta kena block

aku baru ja smpai studio..naik moto ngan fid..adey keta kena block dek tekun staff..siot tul..so terpaksa la aku jln kaki sbb lin ckap xda bas exam week..xpa la, Allah nk tarik nikmat kejap..kasi eksasais skit kaki nih..smbil bwak payung..hooho..tgh syok jln, ternmpak bas lak...pulak..nasib aku la nmpaknya..naik ja bas, trus dia jln..khehe..alhamdulillah

pgi tadi aku setelkan proses permohonan desasiswa bakti,,2 nov ni aku check-in la..xda la nyusahkan squating kat bilik nas lagi..nas pun 6hb ni nak sampai usm..xkan nak menapak lagi..brambus la kan...khaha...thx nas and lin sbb bg aku mnumpang bilik depa..

smbil makan2 kat cafe desa bakti, fid smpai memberi pertolongan gi studio ngan moto dia..makan skali la ngan fid..koteow sup yong tau fu ngan teh es..smbil2 tu sembang ngan bbdak sek mai wat lawatan kat muzium usm..depa dr sek kat btrworth...adey, aku pun xpenah masuk muzium usm..dah 6 thn kot kat usm, wat malu ja..keja kat pusat penyelidikan arkeologi lak tuh..sebelah ja la..klu dah xda niat nk timba ilmu tu xleh nk kata apa la...warghahaha..

kat bakti aku ngan fid sembang lama..dua2 sembang sama naik..apa yg dicrita tuh, hnya aku, fid ngan Dia yg tau..cerita2 dlm kehidupan..khehee..so, smpai sini ja..aku nk belek writing paper aku yg tertunggak..since aku ponteng keja arini, baik aku fill in the blank literature mana2 idea yg retarded mlm tadi..^^

No comments:

Post a Comment