currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 23, 2009

part time job

dendam maen skuasy ptg tadi terblas...khehhe..penat lak..lama xmaen...agak lama aku xtulis blog..bz skit..arini, genap 3 hari aku keja part time kat pusat penyelidikan arkeologi..jadik 'staf am rendah' kata kery..khahha, aku pun tatau status kami kat situ. aku, keri, sapik ngan lin keja kat situ. ni suma lin yg ajak join..dia yg tlg carikan keja utk kami..khehe, thx to lin which is rumet nas skang.sehari keja rm25, lpas la jgak kot nanti habuan makan ngan duit keta.dulu, nas yg tolong bg aku keja part time tangkap nyamuk. nyamuk pun leh jadik subjek tesis dia...khahhaa...kagum2..nyamuk lagi tinggi rating dia..keja waktu mlm - 5 jam, dpt rm80...out of 5 jam, aku rehat 2 jam...pas2, dinner ngan transport dia tanggung..mmg best ar...xkesah la kaki kena isap dek nyamuk pun..duit xda beb..survive oke..

haih...kena bajet2 skang..mmg xda duit..survival ja la skang ni smentara nk tunggu duit feloship msuk..duit grant apatah lagi la, mest lagi lmbat..2la, xsabar2 nk smbung phd, abes parak duit dlm bank..nasib lerr labu..

ckap pasal phd, aku tringin ssgt nk msuk this coming conference kat spain bln 4 or egypt bln 8...klu dpt both, lagi oke..plis plis plis, mintak2 aku ble fokus tulis paper..dr malek tlg sporting oke!!cuma masa ja yg menentukan skang ni..kak asmat which is phd-mate aku,lagi la byk mnolong...tabik spring la kat dia..toink toink..dia yg meniup smangat kat aku utk tulis paper nih..ya Allah, murahkan la rezki hambamu..aci lepas duit makan ngan duit keta da la..duit2 dimana kau duit...blinnk**

No comments:

Post a Comment