currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 9, 2011

confrence venice, italy

writing mode..tgh ligan due utk next confrence..kat venice, italy..fuhhh, minta2 la lepas..aku tau harapan sgt tipis..sbb aku bru jaconfrence kluar bandung ..nak setel ngan rcmo ngan dekan cam seram la jgak..aku pun xgtau apa2 kat dr malek..senyap ja dlu, pas2 surpriseeee!!! cpat sign bg klulusan dr~~..brangan ja la aku ni kan, dgn data yg masih kelam kelibut..analisis lagi la jauh..but its worth to try..xrugi pun..skang aku tgh plan2 ngan kak asmat..my phd-mate..dua ketul ni mmg smangat abes nk siapkan paper..tgh buat bajet la ni..huhu..so, lmbat la skit nak update blog..ni pun update sket sbb bosan dowhh ngadap paper..

skang mood panas skit..geram ngan data collection..masa ni la sensor rosak, msk bengkel la, komp lak bengong..aku dah la lmbat ..sebln..tp xpa, i try 2 catch up..moga dipermudahkan urusan research ni..xsabar aku nk analisis data..abeskan phd...xmau extend..pls2...ameennn

aku xsabar nk buat muka jakun kat cn...hahhaa...venezia mestre!!wait 4 me~

Photobucket

No comments:

Post a Comment