currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 17, 2011

3 eksperimen serentak

my liltle fella, pokok kcang botor kat site desa tekun tgh sakit..huhu..she is seriously injured from the dryness..tinggi sgt temperature skang...check nk dkat 45 deg..dlm hati aku xputus2 pujuk diri sendiri..alaaa, pokok mati pun still result paa..dont worry too much..benda ni bole setel..anything is possible..so, buat apa ssh hati klu benda ni bole setel..(pujuk hatiii)..klu la benda ni xbole setel kan, still xyah la penat2 ssh hati..benda xle setel, buat apa pikiaq..muahahaha..paling kuat pun tambah thn research ja..(tudiaaa, punya la nk pujukk diri sendiri kan)

under tajuk pest n disease aku byk refer kat jab pertanian ngan mak aku..dua2 ni sgt la penting masa aku tgh mantain pokok..nk harap aku sorang2..ehmmm, harap ja amek landskap tp praktikal aku sgt la slow..huhu..


so, arini ada kwn aku ckp muka aku seriously  mcm tgh ssh hati..jarang nk nmpak aku ssh hati..cpat2 aku raba dahi aku..nk rasa kerut..ahhh, sudah..tanda muka aku nk tua la ni...muaahhaha, tadi mmg aku tgh ssh hati pun..paper in writing kena byk membaca skang dan aku xda masa, pokok aku abes kuning n lecur sbb 2 hari aku xsiram, ambient temp ADAM machine rosak..BABUC machine aku ada org lain tgh berebut nk guna padahal aku cupp dlu, LICOR machine nk running esok tp brg2 xbeli lagi (brg2 dia semuanya beratus2), dan yg paling penting aku tgh xda duit...mungkin arini aku dah xtermampu utk trus senyum spt biasa..seolah2 everything is going juz fine..fine la sgt kann..hehe, ammmmek kauu..

Photobucket

No comments:

Post a Comment