currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 26, 2009

kenyang porut ^o^ haihs~~

arini 1st aku beli mkanan kat luar..mak aih..abes rm7..abes duit aku...baek masak ja..tp xpa la, skali skala..aku beli tau fu fa, popiah, samosat, karipap, nasi lemak ayam, ayer asam boi..hmm, xtahan iman besa ar..aku beli kat depan tekun..naik keta viva kakak aku..pinjam..next week antar balik..best gak pkai keta dia..aku, haidar, keri, sapik ngan zarip..lepas beli mkanan berbuka nana nak tumpang..khahhaa,, blasah ja la..kak aku tau mampus aku...syhhh, diam2 sudaaa~~

balik umah solat maghrib-mandi-isya' n terawikh-tadarus skit2..juzuk 3 lagi..bila nk msuk juzuk 4??ni dah ramadahn ke 4..terlambat neh..xpa2, esk aku cover..ngantuk bangat..esk kena ligan smpai juzuk ke5..i-Allah bole~~skang nak revise proposal tesis..jumaat nk tunjuk..relaks, take it easy...ezy breezy beautiful cover gurl..deymn, im good!!

No comments:

Post a Comment