currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 3, 2009

2mlm di sungai petani

30 julai ari khamis lepas aku balik umah bgchik aku kat sungai petani (sp). sejak bridge penang bukak 3 lane..amat jarang la jam berlaku..tp kena pandai timing gak.kena balik soblom kul 5pm..baru jln smooth.aku balik sp semata2 nk jumpa anak sedaraku, sarah. tp, aku janji ngan bgchik aku kat sunway carnival mall. xpenah pi pun..gamble ja..


bridge penang


smpai ja kat sunway carnivall mall, aku trus gi kat the manhattan fish market..pun xpenah pi..penat aku round satu mall cari..last2 kat LG..penat tul..seb bek smpai ja trus makan


sarah easy breezy beautiful cover gurl..khahah


makan smpai muntah...penat makan smpai x abes..udang ngan sotong dia mmg best.. ^_^


bgchik yg mcm hampeh...nyampah aku


aku, sarah ngan kakchik


pas2, aku lepak umah bgchik 2mlm..khehe, lepak ngan sarah..sarah xabes2 ngan wonderpet dia...apa yg epnting..kerjasama~~


pas2 layan lak dia maen masak2..suap anak patung dia..wink..wink O_o


sarah buah hatikuuu~~~khuhuuuu..rindu arr

2 comments:

  1. mkn memanjang..sarah yg men ke kakti yg teringin nk men,ajk die...

    ReplyDelete
  2. aku makan..aku rasa hepi jaaa...khahhaa..

    sarah xnak maen actually...aku yg ajar dia cmn nak maen msak2 tuh...khahah

    ReplyDelete