currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 7, 2009

anjung budi, alumni usm

ptg semlm 6 ogos, seperti biasa..teman aku adalah fid..lunch 2gether kat anjung budi, alumni usm...sejak cafe ni dibuka dlm sebln lepas...pada perspektif aku..mmg berjaya la sbg tmpat berkumpul atau perbincangan...conclusion, adalah tmpat leisure...oww, satu lagi...ada dewan laa..siap ada org wat majlis kawen lagi kat situ...view cantek ("nmpak swimming pool laaa", kata sapik ngan keri)..blend with nature..pokok besar diorang reserve..tp, the main prob pd aku..tmpat 2 xda parking keta ja..adeh, mmg style pm talha laa..tp xpa, i likeeee...tabik spring to him..

satu lagi ada improvement yg aku prasan arini..diorang tambah satu port utk nyanyi daaaa...smart gila siot..bertambah2 ramai org arini..antra lagu yg didendangkan-besame mucho n perhaps, perhaps, perhaps-doris day..smart gilaa..siap wat joget lambak lagi kat si2..perghhhh, klu xda pm talha td, rasanya aku pun pi join gak joget lambak tadi...khehhee..alasannnn





1 comment:

  1. Hi, do you have the person in charge of anjung budi's contact number? :D Thanks

    ReplyDelete