currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 26, 2009

work n study..damn i like both

bersungguh2 aku wat keja ptg semlm..mop lantai n gardening..besa la, klu aku tgh resah, aku akn cuci sumthin..resah aku...

start dri awal pagi, aku asyik tgk fon ja..tunggu kal dri veritas...ttba kul 830am ada kal entry..aik, apsal dr malek kal aku..aku xangkat...lama dan aku xfaham apsal aku xangkat...habis deringan pertama, bru aku sedar apsal aku bodoh sgt xangkat fon....aku pun kal la balik dr malek...siot jek, aku kena marah ngan dia...sembang punya sembang dipendekkan cerita, dr malek suh aku pi usm utk bincangkan psal tutor n phd...

pada hari yg sama, spatutnya aku dpt kal dri veritas atau aku kna kal diorang utk bertanyakan psal interview sbg LA kat sana..

scr otomatik, aku xjadi kal veritas..untung jgak pagi kamis ni..lain yg tunggu (veritas kal), lain yg dpt (phd kal)...so, aku akn amik phd laaa...yg konfiusnya, aku xtau la btul k x dr malek ckap..dia suh aku pi usm cepat sbb nak suh aku ajar bdak studio 400 skecthup...khahaha...aku gelak bak sampan bergoyang tgh laut..bdak studio 400 dia suh aku ajar...agak dasat..sbb aku pun xda la terer sgt sketchup..tp, klu ikut kontrak usm feloship, aku mmg kena berkhidmat ngan dr malek 6jam mengajar min...nak x nak, apa keja yg dia suh aku buat, aku buat ja la...janji duit msuk ye x??hmm, research proposal aku dah siap check..so, aku ble la proceed 2 d nxt step..

so far, ada 6 benda yg aku kena wat bila smpai usm:

- jumpa dr malek discuss bout my feloship n tutor
- jumpa dr baharuddin which is bio-school lecturer expert in botany n plant taxonomy...ask him whether he can become my co-supervisor
- cari umah sewaaaa
- ask bout phd offer letter kat ofis ips
- searching freelance job area penang
- muvi tyme...kheheheh

No comments:

Post a Comment