currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 4, 2009

melawat buah hatiku sarah

erm..ni cerita dah lama...brangkali dah lapuk kot..apapun, aku nak cerita jgak sbb aku mmg suka buat suma perkara sekaligus..warghahaha...wat a bad habit..oke la..
sarah yg comey..kami pi makan kat rfc (radix fried chicken) ...sarah nak telan suma air 2 korang tau x!!habis suma org kena marah sbb lambat bg air belimbing kat mulut dia..

cerita dia hari2 pd sekitar awal april, mlm..gara2 aku ada terasa hati ngan sorang kwn aku nih..benci gila aku kat dia mlm 2..trus aku amik keta drive k sungai petani (sp)..nak balik pendang, almaklumlah bru tadi ja aku sampai dari pendang k usm..xkanla aku nak balik pendang lak..mest kena marah ngan ayahanda aku..smpai sp..dijadikan cerita, aku stay sana smpai seminggu..dlm kesempatan 2, sp mmg havoc..erm..dah jadi mcm pesta lak..fru pun ramai..polis apatah lagi..ni suma gara2 pilihan raya kecil kat bukit selambau.aku pun join la..saja jengok ja..xterlibat dlm apa2 aktiviti haram pun..mmg kak chik xbagi..sbb adegan ni suma berlaku kat blakang umah bgchik aku ja(tmn tuanku haminah)..klu naik keta sikit sampai kat tmn perda, haaa bole la tgk ceramah kaw2..sbb 2 jln x terbukak sgt..dlm taman..khahahha..strategi btul..



dlm ceramah tertutup ni, ada la tokoh2 yg cambest bg ceramah..antaranya azmin ali ngan anwar ibrahim..pergh..helikopter kat atas round xyah dok ckp ar..gila scary..xyah la elaborate pjg2..bukit selambau dah menang pun kat pakatan rakyat..herherher~~~

No comments:

Post a Comment