currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 25, 2009

kg kemelong sik

adoyay, aku dah penin mkan durian..4 biji aku telan sumanya xsmpai 24 jam aku kat umah tok sik. soblom mkan buah, pekena lak lunch kat dangau wan..adoyay, mkan kat tgh dusun. feelin abesssss..tp aku sempat telan manggis ja kat dangau..xsempat beb..pas2 dah msuk asar kami angkut buah balik umah tok. lepas solat asar, duriannnnnn..aku ingt nk mkan sikit ja..saja teman wan makan..alih2, 2biji durian dah msuk gol daaaa..

dinner kami mkan mee goreng ja..aku skit x jamah mee..kenyang nasik lunch tadi msih terasa...(actly kenyang durian)...khehehe, lepas maghrib ttba mak aku bkak durian, ehm...sian mak aku makan durian sensorang..aku pun tolong la bkak durian sama..ttba seulas demi seulas msuk dlm mulut aku...aku pun xpaham..sapa suap aku ntah..khehehe...pas2 mak aku setel mkan buah sb dia ckap panas..dia pun minum la air dlm pangsa durian..tp aku xlalu..mcm minum air hampass ja..alih2, adik aku ckap nk mrasa durian lak..huhuuu, mlayan jgak adik aku mkan, aku pun tolong la bkak kat dia..skali lgi, aku trasa mcm ada tarikan kat buah durian...wow, 1 bijik lagi da msuk dlm perut..kenyang bangattttt..lpas teman adik aku mkan (kononya la, padahal aku yg mlantak), kami tgk tv..adoyay~~~~panazzzz...dahi aku dah berpeluh..bkak kipas max, pun xlpas..skali abah aku tepon, sbb dia xblik kg..saja la tnya kabar...dia ckap, 'dah2, kakti toksah makan dah, takut dpt darah tinggi.janji ngan abah tau, jgn makan dah'...oke la abah..kakti xmkan dah utk musim ni..eh, utk musim ni ja???sendiri mau pikir...

aku dah panaz2, ttba tok suh tido....1130 pm dia suh kami tido...hmmm, rekod la 2....mlm 2 aku tidur ngan sengsaranyaaa...khuhuhu

No comments:

Post a Comment