currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 10, 2010

i am "watch"-ing u

aku sgt sedih..jam aku rosak..dua2 plak tuh..td baru hantar kat kedai jam.."satu jam sy bole kasik try repair, 1 jam lagi...aiyaaa, u xpayah repair laa..beli ja yg baru..sini ada manyak jam maaa..pilih2"

geramnya..idup aku mmg xcomplete klu xda jam..huh, da la tgh save duit nk beli lens..sakitnya hati..herm, between jam ngan lens..bek aku sacrifice jam..ala, tgok matahari pun ble tau skang pkul brapa la auntie..xpayah beli jam baru..demi lens EF70-200mm f/4L USM, aku rela. i-Allah duit aku cukup lagi 2 bulan, aku akn rembat ler lens tuh..tp, duit keta???erm, lgi 3 blan la klu camtuh aku nk kumpul duit beli lens..huhu..harap kesampaian hendaknya ^^ i-Allah

No comments:

Post a Comment