currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 31, 2010

sepetang melayangkan diri

gambar ni diambil 24 dec 2009..musim ni angin tgh kuat and aktiviti pun giat bercambah di sekitar qbay..setakat merendek tu xpayah duk ckap ar..ikutkan bahasa buku statistik, rose increasingly...khahakaa...kbetulan aritu mak, abah and kinah mai penang saja nk tumpang ronggeng kat area penang..aku folow ja..ish2 dasat toi famili aku..mentang2 christmas ngan new yer xhavoc kat kedah..nauzubillahhh

nak dijadikan cerita, lama jgak la kami lepak depan qbay ptg tuh..layang2 depa dasat2 balaka..bunyi pun gerun gak..masa tuh mula la abah bukak cerita masa dia kecik2 dulu...aku layan ja..."tu ka abah???ish2, ganaz jgak abah dulu naa"saja bg dia lagi syok bercerita..hihi

dan ttba dgar bunyi kapal terbang lalu nun jauh diangkasa raya..cepat2 aku seluk beg..deymn, kamera hp je kuar..xkesah ar, trus aku tembak dushh..see the result..hampeh



kapal terbang vs layang2

No comments:

Post a Comment