currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 10, 2010

selsema o selsema

aku penin, aku demam selsema..batuk bukan maen..nk msuk seminggu da ni aku sakit..sabar ja la~~then, aku wat kputusan utk blik umah..rehat!!

spanjang minggu ni mmg aku jarang msuk keja kat arkeologi..berhabuk..pastu kang ada lak yg berjangkit dr aku..khahah..jgn marah ar..as usual, aku pi klinik syifa' kat gelugor sana..dr danial zainal abidin my fevret dr..

blik umah mmg jadik pmalas no 1 laaa..dah la tgh sakit..so lagi besar la excuse aku...besanya lpas subuh, aku tido blik...khehhe..mmg truk aku tau..pas2 abah ngan mak ckup marah..tp xda la angin sgt..aku nk tergelak tgok pesyen parent aku gerak aku bgun..gelak punya psal, trus aku xjadi tido blik..klu mak aku punya style..dia msuk bilik aku, pas2 peluk aku smpai aku xleh nafas last2 tgok dia yg tido tepi aku....xpun mak aku maen kasar trus memberi percikan air hikkmat ksejukan kat muka aku....arghhh, xjadik tido...abah lak, aku xtahan, aku lemah...pg2 mest abah pi tangkap kucin jiran yg mai lepak depan umah...abah slalu letak kucin kat perut aku... pas2 ckap"kakti, ni kucing ajak bgun pg nih"....arghhhh...oke2, aku surrender...bgun pas2 makan ubat selsema...setel

No comments:

Post a Comment