currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 11, 2010

pengisian masa di kala petang~~

khehee..arini aku xpi keja arkeologi tuh..setelkan prob tesis ni ha..ke hulu ke hilir dah jadik cam mak andeh da gamaknya...pas2 ptg aku ngan nas janji nak maen skuasy..as usual kul 545pm..

nk dijadikan crita..court minden penuh..cis..xpenah2 penuh..tensen..court kat stadium redy utk league bola lak mlm ni..hurm..nas ajak msuk gym.aku segan.aku xnak.ada choice k?so, kami set utk tgok org maen bola ja la...cuci2 mata skit ptg nih..wakakak..smpai ja kat padang..adey, segan tul..pompuan sorang pun xda..segan lagi..nas cmn nih??oke, kita jln2 lu kat town..cari tmpat riadah baru..set!!

nas recall dia penah pi bukit dumba.dlu dia penah join explorace..xkesah ar nas..janji ptg terisi..naseb baek jumpa..ingt sesat..adey~~smpai ja..ble than...ramai jgak org..khahahha..dua2 tersengeh2 (dlm hati..best!!ble cuci mata)siot tul..oke la, mmg kami xjog pun..kami jln ja..bru senang nk perati org..smpai 1 port tgok org rmai2 kat atas tuh..suma tua2..apahal??taichi ler...

join ar apalagi..xpenah2 pun kita taichi..so mest best..fuhhh, penat gak beb..regang btul2..lama gak..lam 30 minit kami bertaichi ngan senam robik..pas2 dah ar, kita tgok org maen skate lak..yoshh..

smpai ja port atas tuh..xda pun org maen skate..maen futsal ngan takraw ja..khehhe..kami jln2 ja..rugi tul nas xbwak dslr dia..hisy, pelupa..da ckap suh bwak..tp xpa, laen kali kena dtg lagi..sebab tmpat mmg lawa..atas bukit n nmpak laut..huhuu..next tyme bebeh~~

pas2 mlm ni kul 9 aku janji lak ngan fid maen badminton..khahha..layan~~nas nk ikut...khahhaa..awal2 tuh nas nk msuk stadium tgok bola mlm ni..tp, aku xpi...sbb da janji ngan fid kan...so, nas trus xjadi pi..so, lets dangdut!!yehaaaaaa

No comments:

Post a Comment