currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 17, 2009

skuasy..lets dance babe

adoyay~~aku xpaham la kwn aku skang suka lak bersukan..khuhuh..semlm kami maen skuasy berempat..fid, keri, haikal, aku..

nak dijadikan cita..semlm aku book court kat opis unit sukan..kul 6pm..oke la dpt..then, ttba ada lak coach yg xpuas ati masa aku msuk court...ramainya org..rupa2nya..coach 2 ckap dia book suma court arini sampai kul 7pm utk ajar budak yg baru masuk daftar maen skuasy arini...patut la ramai..student baru...aku xpuas ati..kami pun panggil la budak admin...skali, coach kena tegur...khahahha...babai coach.. kami masuk dulu..laen kali, book la awal2..xla jadi kes camni...malu ja..khehe, jahat tul aku...abes dia tegur aku depan org ramai xkira k???student baru lak tu..aku kan senior hot..mesti la malu.. kahhaha...wateva

lepas maen ngan kery, aku kalah satu game..xpa la,mmg maen ngan kery xsyok pun..khahah..terloncat2 kami..suka ati ja..pas2 maen lak ngan fid..yesh!!!aku menang..tp, rasa cam x adil jgak ar..sebab kery ngan fid mmg posa ri2..aku ja yg xposa..kkiranya, kmenangan x di kira...khahaha

mungkin kery ngan fid xpuas ati maen semlm sbb diorang posa..alih2 pagi nih, dua2 ckap xposa..nak maen 2jam..perghhhh...smangat tul..abes la aku..k.o la jawabnya...alamak, aku xpi book court lagi...damn..aku kuar lu..adios~~~ ^o^

No comments:

Post a Comment