currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 24, 2009

aku xmampu nak senyum

sedar x sedar, semlm genap umo aku 24 thn...aku dilahirkan di kedah pada 23 julai 1985 pada 1123mlm...beza umo aku ngan masyi 7 minit j...so, aku kuar dulu la sbb 2 org panggil aku kakti...kat sini aku nk wish 2 my twin...hepi besday 2 masyi..i luv u sooo much...u r always in my heart...actually aku bru j lpas bergadoh ngan dia..khahah..tp aku la yg salah..misunderstood..haishhh, ni suma gara2 dia bz sgt la..ingtkan nk amik cuti pas2 blik kampung skali...alih2, dia x cuti pun..n dia akan balik umah kejap jaaa...alahai, kejap ja la nanti kami hangout..ada tyme k nak shopping, tgk muvi, n makan2???huh, aku da siap plan da mlm tadi nk tgk muvi skali ngan dia..huhhuuuu, amarah btul aku..baran kejap.

so sempena arijadi aku...aku xrasa apa2 yg special pun..sbb xblik kg laaa..tunggu masyi punya pasal la nih..khehe..semlm aku pi 2 kali kat quensbay..1st pi sbb saja jln2 ngan fid ngan haidar...kami shopiing skit2..aku bli kasut ngan ehem skit...pas2 dinner kat kapitan..2nd tyme aku pi pasal tensen kena marah ngan masyi, bgchik ngan mak...huhuuu...geramnyaaa..nk nangis rasa..sbb 2 aku muram jaaaa...trus aku ajak fid tgk muvi..cerita obsessed..beyonce berlakon ...seb bek best..tahap tangan aku siap bertumbuk la sesama sendiri..plot cerita dia bgus..ending dia lisa mati...khahahha..suka ati btul aku..

tp, aku bole edit lagi cerita 2 jadik lagi best...pada aku, msa akhir cerita tu spatutnya lpas lisa mati, muvi 2 kena review balik apsal si lisa 2 minat gaban ngan derek charles..mmg la sbb derek 2 kaya..tp, utk memantapkan lgi cerita nih...akan ada flash back yg muka derek 2 sama ngan muka ex-bf lisa yg dah mati disbbkan eksiden..lisa xleh lupakan ex-bf dia n msa tu la lisa ditakdirkan berjumpa ngan derek scra xsengaja kat coffeehouse...lisa dlm diam mengikuti perkembangan derek semata2 muka derek sama ngan ex-bf dia... herm..sbb 2la lisa berusaha sgt2 utk tekel derek tuh..end...yesh..lepas nih, aku nk jadik pemulis cerita lak..khehhe ...bole k???

O_o hiark hiark~~mood aku dah kembali fun..n i look adorable 2day d^^b

No comments:

Post a Comment