currently activities

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 22, 2009

hangout wif bgchik n famili at queensbay

oke, aku bru lpas hangout ngan bangchik, kakchik n dearest sarah kat queensbay, penang..hmm, depa ckp depa nk shpng..so, qb la destinasi kami..lpas bgchik n kakchik puas jln2 shpng kat jusco, kami lepak mkan kat chicken rice shop..kenyang gila mkan...khahha...tp sbnarnya..xbest pun chicken rice dia..masin sgt..aku cuma suka prawn wanton ja..yg laen cam hampes ja...khehhe, jgn marah ar sapa yg minat chickn rice tuh..

pas2, ttba dngar bunyi kuat kat centre court, aku ngan kakchik trus ar menapak kat arah tuh..bgchik pi semayang lak..rupa2nya ada show batman kat situ...lebey kurang short theater la jgak kot...khahaa...bgchik terlpas...kuikuikui..tensen gila dia lpas tu...sbb bgchik tu mmg die hard fan batman, saja ja kami menambah2 crita bg dia lgi tensen...khehehe..tp mmg batman trun dr tingkat 3 ke ground floor..tp pkai tali ar...

well, pas2 kami smbung jln2 lagi k padini..hmm, sale..besa ar..aku sempat rembat 1 baju, pas2 tersengeh2 kat bgchik...ttba dia offer nk byrkan...tq bgchik~~~laallallaaa


chicken rice shop 2/5 point


galeri batman n his cool accesories


best gak klu naek nih...kheheh


sarah da mula lapar


parent dia shopng so aku jadik nanny dia...ada token, senang skit keja aku...aku pun tmpang maen...khahaha


batman short theater kat centre court quensbay, penang


diorang menari smart gak...
*mcam batman kena cium ngan joker jek...erkk~~

why so serious??

3 comments:

  1. "aku sempat rembat 1 baju, pas2 tersengeh2 kat bgchik...ttba dia offer nk byrkan"

    cesss ~
    i never have u as my unnie . warghh !

    ReplyDelete
  2. minta maaf terdapat pembetulan fakta sedikit iaitu GALERI JUSTICE LEAGUE laaaa...tu the flash ada green lantern ada wonder women ada so bukan galeri batman saja..galeri justice league..kelas tamat..

    ReplyDelete
  3. kinah: jgn marah~~khehhe
    bgchik: ekeleh, mentang2 la terer komik...ya la ya la...btol la 2 cekgu..

    ReplyDelete